مگر از من متنفری ... ؟؟؟

 

چه معنـــــى دارد
زندگى...!؟
وقتى كه هیچ اتفاقى
من و تو را
سر راه هم قرار نمى دهد !! 







خـــــــــواسـتـنـد از عـشـق …
آغــــــــــوش و بـوسـه را حـذف کـنـنـد …
عـشـق … !
از آغـوش و بـوســـه
حـذف شـد … !!!





گل سرخی به او دادم . گل زردی به من داد...!!!
برای یك لحظه ی ناتمام قلبم از طپش افتاد ... !!!
با تعجب پرسیدم :
مگر از من متنفری ... ؟؟؟
گفت :
نه ؛ باور كن ... نه !!!
ولی چون تورا واقعا دوست دارم نمی خواهم پس از آنكه
از لبانم كام گرفتی برای پیدا كردن گل زرد ؛ زحمتی به
خود هموار كنی ...









 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت21:52---14 آذر 1391
سلام اقا مهدی چی شده دیگه به ما سر نمیزنی؟؟کم پیداییـــــــ

بدو بیا حسابی آپیدم
پاسخ:salam ok hatmn raha khano0m


parisa
ساعت17:22---8 مهر 1391
سلام دوست خوب.....ممنون....ب خدا نمیدونم چی بگم.......راستی الان چند تا جدید میذارم....بیا!!!
منتظرتم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکسهای عاشقانه ، جملات عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:جملات عاشقانه-مگر از من متنفری ,,, ؟؟؟, | 1:20 | نویسنده : mehdi |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.